Sunday 19 February 2017

Deliirium

Ma ei viitsi t2pit2hti seekord kopeerida, kuna see lihtsalt v6tab nii palju aega, seega kes veel aru pole saanud, siis:
2 - Ä
6 - Ö/Õ
Y - Ü

Seega j2rgnev tekst ei ole mingi koodikiri, vaid puhas eesti keel Ecuadori dialektiga :D


Nii, aga mitte grammaatikast ei tahtnud ma kirjutada, vaid oma eilsest kogemusest ehk pidin l2bi tegema hinge ja keha puhastava rituaali. Kuna ma ka yhes postituses enne kirjutasin, siis siin dzunglites on ikka veel leida p2rismaalaste h6ime, kes on v2ga spirituaalsed, seega neil on omad rituaalid ja kombed kuidas loodust ning enda hinge austada ja puhastada. Ka minu praeguse vabatahtliku t66koha omanik on p2rit sellisest h6imust ehk ta esivanemad siiani elavad sygavas dzunglis. Sealt tuli ka meie koju "v6lujook" nimega Ayahuasca, mis on v2ga spetsiifiliste rituaalide k2igus valmistatud tee. Ainult ehtne shamaan ehk ravitseja teab t2pselt kuidas seda keeta. Ma tean ainult nii palju, et seal on teatud taimed, mida tohib ainult teatud kellaajal korjata (p2ikeset6usu ajal) ning need tuleb k22ritada ja siis hoolikalt keeta mitu korda. Tulemus on yks k6ige r6vedamaid jooke, mida mul on elusees tulnud alla neelata. Ma ei oskagi seda maitset t2pselt kirjeldada aga see on kibe ja tundub justkui oleks loomsetest materjalidest tehtud, kuna see ei l6hna absoluutselt mingite taimede j2rele. Igatahes mul tuli 3 suut2it seda alla neelata ja siis hakata tulemust ootama. Olen aus...see viis mu laksu alla. Kui selle Ayahuasca kohta lugeda, siis need komponenttaimed sisaldavad meeli stimuleerivaid aineid ehk p6him6tteliselt narkootikume. Aga ei tee need agressiivseks ega yliaktiivseks, vaid vastupidi. T2na lugesin, et enne Ayahuasca joomist peaks olema 24h s66mata. No mul p2ris nii pikka vahet polnud, kuna eile mu "ylemus" ytles aint, et 2rgu ma 6htul midagi s66gu. Polnud probleemi! Igatahes mu Ayahuasca etapid:


1. Umbes 20 minutit peale selle tarvitamist hakkas mul soe ja keha l6dvestus 


2. 10 minutit hiljem tekkis selline tunne nagu ma h6ljuksin ja ma ei olnud yldse oma kehas (ma lamasin selili p6randal). Fyysiline keha tundus olevat eraldatud vaimsest.


3. Ma n2gin erinevaid v2rve ning igast positiivseid elemente ja inimesi ehk mu meel oli blokeeritud k6igele negatiivsele. 


4. Hakkasin n2gema tumedaid varje loodusest ja inimestest ehk hallutsinatsioonid, seega ma ei tea, kes need t2pselt olid, aga ma n2gin meest (ma arvan, et see oli mees) suure puu tagant v2lja tulemas ja seej2rel last samamoodi. See m2lupilt kordus v2ga palju kordi, seega ma veel ei tea, mida see t2hendama pidi. 


5. Umbes 10 minutit hiljem (ajataju mul eriti polnud tegelt aga tundus justkui pikk aeg) hakkas k6ik hyppama. Mul oli selline tunne nagu ma oleks tramboliinil, kuigi tegelikult lamasin p6randal. Samal ajal k6ik keerles ja p66rles. Algul oli hea aga see ei j22nud j2rgi ning l6puks mul l2ks syda pahaks. S6na otseses m6ttes. Ma yritasin end pysti ajada, aga mul oli ylisitt olla, seega ma pidin enne istuma paar minutit, kuni vannituppa suutsin k6ndida. Ma ei m2leta, millal ma viimati oksendasin (20 aastat tagasi), aga seekord tuli see justkui iseenesest. Ilmselgelt ma polnud s66nud, seega midagi hullu v2lja ei tulnud, aga see r6ve tee tuli omajagu v2lja. 


6. Peale oksendamist oli veidi parem, aga fyysiline keha oli  kurnatud ja n6rk. Paar minutit toibusin ehk yritasin hambaid pesta, sest suus oli r6ve maitse aga hambapesu oli ysna keeruline tegevus, sest siiani k6ik p66ritas peas. L2ksin magama!


7. T2na hommikul t6usin uue inimesena! :D v6i noh see oli selle tee m6te, aga mul oli pigem pohmaka tunne. Polnud peavalu, aga samas oli veits hell olla, aga see l2ks yle p2evapoole kui syya-juua j2lle sai. 


Kokkuv6te: Kui ma oleks eelnevalt teadnud t2pselt, mis selle rituaali m6te ja selle tee efektid on, ma oleks ehk osanud end rohkem vaimselt valmistada selleks ehk yritada fokusseeida oma m6tet rohkem ja saada paremat yhendust spirituaalsusega. Ilmselgelt mu ylemus mulle mingit infot ei andnud, sest ta on isegi tavalises elus ylisitt mingite asjade seletamises, seega selle tee juures j2i jutt lyhikeseks "Muudame su elu positiivsemaks ja homsest oled justkui uus inimene" :D Nyyd t2na, kui ma selle "imejoogi" kohta Googeldasin, on palju materjale selle valmistamise ja erinevaid muljeid selle tarvitamise kohta. Oksendamine on selle teejoomise naturaalne osa. See on justkui kehapuhastus negatiivsest ja samuti toksiinidest/parasiitidest. Kusagilt lugesin, et seda kasutatakse ka n2iteks k6huussidest vabanemiseks. Ma arvasin, et ma oksendan juba siis kui ma seda sisse pidin v6tma, sest no see on t6esti ylir6veda l6hna ja maitsega. P6drasamblatee v6i taruvaik, mida kurku lastakse kui kurguvalu kimbutab-  need on justkui maasikasiirup selle k6rval, mis maitsega see yrgne rituaalne Ayahuasca end yllatada laseb. Ma kindlasti ei tahaks seda uuesti l2bi teha, kuigi esimene pool oli l66gastav ja kerge, aga see sitt enesetunne pole seda v22rt. Ju siis mul oli nii palju negatiivset energiat ja toksiine kehas, mis mu nii hullult rivist v2lja l6id. Pealegi need hyplevad m2lupildid ajasid mind segadusse, aga seda kindlasti t2nu sellele, et ma polnud valmistunud ega teadlik, mida ma sellest "pilves" olekust otsima peaks...lihtsalt rahu v6i mingit s6numit. Aga ma lugesin palju positiivset, et kes on avastanud mingi ande v6i arusaamise ehk su vaimul on olnud v6imalik eemaldada justkui mingi blokeering oma elus. Ja m6ista probleeme ja takistusi, mis on endale seatud ja mille j2rgi varemalt elatud. No ma ei usu, et mul p2ris nii h2sti l2ks. Ma samas m2letan yliselgelt  pea k6iki oma emotsioone ja tundeid ja m2lupilte selle deliiriumi ajal, seega on mul pigem kysimus, mida need udused kordumatykkivad m2lupildid sellest puust ja inimestest pidid t2hendama. Kas see oli lihtsalt mingi hallutsinatsioon v6i mingi s6num?! 

Muidugi see on taaskord kogemus, kuna 6iget Ayahuascat on raske leida ning tavaliselt tuleb selleks minna dzunglisse ja l2bi teha rituaal shamaaniga, kes samal ajal oma energiat ja oskusi su hingejuhtimiseks kasutab. Ka mu ylemusel on teatud v6imeid tunnetada teiste inimeste energialiikumisi (ta on ka massaaz-terapeut, kes pyhendunud tsakrate punktmassaazile), seega ma p2ris omap2i ei manustanud ja mul oli ka oksendamispartner :D 6iget Ayahuascat leiab ainult Amazonase piirkonnas ehk Brasiilia, Ecuador ja Peruu. Lugesin, et on gurusid, kes seda kasutavad ka kusagil ravitsemisrituaalides salajastes USA keldrites (see on ysna illegaalne oma toimeainete poolest), kuna sellel pidavat olema ka hea m6ju ravida erinevaid s6ltuvusi ja vaimseid h2ireid. Aga v6ite ise Googeldada selle kohta t2psemat infot kui huvi on. Ma ei hakka ise kellegile tooma seda siit, seega 2rge seda kysige palun :D :D

Kuuldavuseni

K.

No comments:

Post a Comment