Thursday 23 February 2017

MIS TOIMUB?!!

Ma ei saa aru, mis halb karma v6i negatiivne energia mind viimastel n2dalatel saadab, aga no yks krahh teise j2rel. No seda on juba teada, kuidas ma oma kotist ilma j2in. Nyyd siis j2rgmine pauk...

Ma hakkan algusest. Nagu ma juba eelnevalt olen ka mitu korda kirjutanud, siis olen t66tanud p2ris mitmes kohas vabatahtlikuna, kuna see aitab mul rohkem stabiilsust saada peale pikaldast reisimist ja sellega kaasnevat stressi maandada. Samuti saan t2nu vabatahtlikut66le palju uusi asju proovida ning muidugi v6imalus tutvuda uute inimeste ja ka hispaania keelt rohkem r22kida, sest pidevalt hostelites olles ikka on peamiseks keeleks inglise keel. Mul pole kunagi yhegi oma vabatahtliku t66kohaga probleeme olnud. No esimene koht Belizes (Kasside avarjupaik) oli veits kahtlane, kuna 10 sealviibitud p2eva jooksul ma kordagi ei kohanud selle koha omanikku ning oli veits kahtlane rahvas seal, aga samas mitte midagi hullu. J2rgnevad kohad on olnud ainult puhas r66m ja pigem on olnud kahju lahkuda. Kuni t2naseni kui ma reaalselt pidin suht p6genema...

Ma t66tasin Bañoses yhe spordioperaatori kontoris ehk kes korraldas igasuguseid v2ljas6ite, sportlikke ettev6tmisi ja tuure dzunglis. Mul tegelikult oli juba esimestel p2evadel veits kahtlane seal, kuna mu ylemus oli suht 2kiline ja ei viitsinud (v6i ei osanud) mulle midagi seletada, seega ta eeldas, et ma tean k6ike suht lambist. Tihti kodus oli ka ta ysna agressivne. N2iteks l6i jalaga suure lillepoti puruks, kuna ta yritas seda kasta ja k6ik mullane vesi voolas p6randale. Sellise asja peale l2ks n2rvi. Peale selle ma t66tasin terve n2dala j2rjest tal kontoris ja k2isin temaga kaasas erinevates ettev6tmistes. Mu t66p2evad olid iga p2ev v2hemalt 8 tundi ja vahest isegi kauem. No ei tundu v2ga vabatahtlik t66, vaid nagu tasuta t66j6ud. Kui ma l6puks vaba p2eva julgesin kysida, siis ta ytles, et mul pole vaba p2eva vaja, kuna mu t66 polevat nii raske, et sellest puhata oleks vaja. No muidugi ega ma midagi kontimurdvat ei teinud seal peale kontori organiseerimise ja klientidega suhtlemise ning assisteerisin teda erinevates tegevustes. Muidugi positiivne kylg oli see, et sain ise k6ike proovida tasuta. Igatahes kui ta teatas mulle teisip2eval, et ma pole v22rt vaba p2eva ja mu yritus talle selgitada, et vabatahtlikut66 printsiip on see, et ma olen abiks, mitte tasuta t66j6ud, siis ta lihtsalt k6ndis minema....enne seda muidugi m2ssas ta selle lillepoti kallal, nii et mul polnud just v2ga ohutu tunne. Kuidagi nii agressiivne! Ja see mulle ei meeldi. Kui ta uuesti koju tuli, siis ytlesin, et ma l2hen 2ra. Ma olin juba kontakteerunud 5 uue kohaga, et kas nad oleks mind n6us kohe vastu v6tma ja sain kahest kohast ka positiivse tagasiside. Siis muidugi muutus ta hellikuks ja hakkas ette-taha vabandama, et tal lihtsalt nii palju stressi (keegi varastas tal t66juurest $21000 sularaha) jne. No OK, saan aru, k6igil on stressi ja elame seda vahest teiste peal v2lja. Ytlesin, et annan talle uue v6imaluse, aga mul on tagavaraplaan olemas kui ma end taaskord ebamugavalt tunnen. Ta vandus mulle, et ta muutub ja ma ei pea kunagi end enam halvasti tundma ning ta annab mulle vaba p2eva. Niisiis oligi mul eile ehk kolmap2ev vaba. Koristasin taaskord kodus, kuna see rohke tolm ajas mind pidevalt k6hima, kuna ilmselgelt keegi polnud seal sada aastat koristanud. Peale seda k2isin ka veits linnas ringi, kuna enne oli mu marsruut suht kodu-t66-toidupood. Igatahes 6htul kui ta koju tuli, siis ta oli nii vaimustuses, kuidas ma ikka olen osanud ta kodu organiseerida, kuna enne ykski vabatahtlik pole eriti vaeva n2inud sellega. No ega ma ka temap2rast seal midagi jalust 2ra ei pannud, vaid ikka, et ma ise ellu j22ks seal sita sees. Tal oli tegelt ilus korter, aga no kuna poissmees, siis ega teda v2ga ei huvitanud puhtus. Peale mu taevani kiitmist kutsus ta mind v2lja, et ta viib mind t2nut2heks baari istuma. L2ksimegi. Tellisime pudeli veini ja lihtsalt r22kisime veits. Kui vein otsa sai, tahtsin ma koju minna, kuna kell hakka 23 saama ja ma teadsin, et j2rgmine hommik vaja j2lle kontorisse minna. L6puks n6ustus ta mind koju saatma, kuigi ta t2iega yritas veenda, et l2hme ikka kusagile peole. No ma ei ole eriline peol6vi + no kolmap2ev! J6udsime koju enne kella 23 ja ma l2ksin kohe oma tuppa ja magama. Ta ytles veel, et tema ikka l2heb veel v2lja. No mingu..mis mul sellest. J2rgmine hetk oli kell 2 66sel kui miski mind yles 2ratas...ta seisis mu voodi k6rval ja yritas oma k2tt teki alt mulle jalgevahele suruda!!! Ma k2ratasin kohe, mida sa teed omaarust. Ta pomises aint, et tahab mulle massaazi teha ja kas ma v6iks veits end liigutada, et ta saaks ka mu voodisse mahtuda. Ma k2skisin tal nahhui t6mmata mu toast. Ta aint pomises, et ise j2tsid oma toa ukse lukust lahti ja l2ks minema. Mul oli t2ielik shokk! Kuidas on selline k2itumine v6imalik? Paar minutit hiljem kuulsin teda taaskord oma ukse kallal jukerdamas (mul polnud v2ljaspool ukselinki, seega avamisega oli alati tegemist). L6puks sai ta ukse lahti ja aint jauras, et ta ei tahtnud minuga seksida. Ma k2ratasin talle j2lle, et mingu minema mu toast ja ta l2ks 2ra. Peale seda oli vaikus, aga ma enam magama ei j22nud. Pidevalt oli kartus, et ta tuleb j2lle mind n2perdama. Igatahes hommikul oli ta traksis, et l2hme nyyd t66le ja nii ilus p2ev. Ma teatasin, et l2hen minema. Ta jummala imestunud, et miks ometi. Seletasin talle, et tema tujumuutusi ma kuidagi suutsin alla neelata, aga sellist olukorda, mis 66sel toimus, ma ei saa ignoreerida. Ta muidugi ei m2letanud asjast midagi. Vabandas aint l6putult, et ta oli purjus ja ei m2leta midagi. Veel hullem! Inimesel pole oma tegude yle yldse kontrolli. J2rgmine kord v2gistab mu 2ra, aga kuna ei m2leta, siis pole olnud, eksjuu!? 6nneks olin ma nii tark, et j2tsin endale yhe teise vabatahtlikukoha kontaktid ja p6him6tteliselt paari tunni etteteatamisega olid nad mind n6us vastu v6tma. Seega l2ksingi hommikul Bañosest bussile ja tulin Quitosesse (Ecuadori pealinn). Mul siiamaani on t2iesti arusaamatus, et kuidas mul nii joppab ikka viimastel n2dalatel. Mingi halb needus v6i karma eelmisest elust?

Igatahes mu uus vabatahtlikut66 on yhes hostelis ja omanik on yks tore Kanada naine, seega ei tule mul tegeleda enam yhegi mehega, kes arvab, et me oleme kokku loodud. Plaanin olla siin kuni l6puni v2lja ehk siis 17 p2eva. Mul on t66 30h n2dalas (5h p2evas) ja 1 vaba p2ev + s66k! Selle aja jooksul plaanin 2ra k2ia ka Maailma Keskpunktis ehk ekvaatoril, kuna see on Quitost 26km kaugusel. 6nneks on mul ka siin arvutid ja raamatuid ja sitaks filme, seega tegevust jagub.

Muljetan peagi oma uuest t66kohast kui juba m6ned p2evad olen kohanenud.

Kuuldavuseni

K


No comments:

Post a Comment