Tuesday 14 February 2017

Teadaanne

Nii, ma ei taha kyll kedagi shokeerida, aga annan siiski sellest teada, kuna mu blogistamine arvatavasti juhtub harvemini kui ma sooviksin. Nimelt varastati 2ra mu kott Kolumbia bussis, kus oli mu telefon, k6ik mu laadijad, veidi raha ja muud nipet-n2pet, seega olen ma v2ga limiteeritud kommunikatsioonivahenditega ja ilma t2pit2htedeta, sest ka mu tahvelarvuti laadija l2ks saagiks. Kahjuks ei ole ma ka finantsiliselt hetkel sellises seisus, et saaksin endale hakata siit uut telefoni ostma, seega tuleb ilma hakkama saada veel m6nda aega. Muidugi k6ige rohkem on mul kahju mul kaotatud piltidest, mis mul selle telefoniga tehtud oli ning enam ei saa ka rohkem pilte teha :(

Kuidas see siis juhtus? No buss oli pime ja ma vahetasin istet kui buss v2he tyhjemaks l2ks, et ma laiutada saaks. Yhes peatuses tuli peale yks kutt, kes mu taha istus, aga kellele ma t2helepanu ei p66ranud ning kui ma j2rgmine hetk yles 2rkasin, siis oli nii see kutt kui ka mu kott l2inud. Ma olin ikka p2ris korralikult ahastuses. Ja no kurat kui hea ikka on naiselik vaist, et ma ei otsustasin seekord oma passi j2tta teise kotti, mis bussi pagasiruumi l2ks, seega v2hemalt mul k6ik dokumendid alles. Tavaliselt ma kannan k6iki oma t2htsaid dokumente/pangakaarte enda l2hedal. Pangakaardid on mul tavaliselt spordirinnahoidjas, aga no passi sinna v2ga ei suru. M6nes m6tes 6nnelik 6nnetus. Oleks ma dokumentidest ilma j22nud, vot siis oleks kriis. Kyll ma omale uue telefoni ka saan kunagi, lihtsalt neid pilte ei saa ma kunagi tagasi. V2hemalt siin blogis mul m6ned olemas, kuid telefonis oli mul neid oluliselt rohkem.

Igatahes olen j6udnud Ecuadori ja oma vabatahtlikut66ga alustanud. Mu reisimine v6ttis kokku 26h aega, seega ma olin eile kohale j6udes ikka ysna sooda. Aga juba olen oma esimese t66p2eva yle elanud ja kuna ma t66tan ekstreemsporti pakkuvas firmas, siis sain t2na m66da k2restiku alla ronida ja viimases ka nagu bunjee-hypet teha k2restiku. V2ga 6udne oli ikka alguses, aga samas hea oli, et proovida sain. Ecuadoris on yks ilusamaid looduseid, mis ma n2inud olen. Palju m2gesid ja dzunglit. Ja t2nu m2gedele ka palju k2restikke. Ka see v2ike linnake, kus ma viibin - Baños - on igast kyljest m2gedega ymbritsetud ning mu toa aknast paistab k6rge k2restik. Uhke v2rk!

Igatahes palun mitte paanitseda ja solvuda, et ma ehk v2ga tihti pole saadaval, kuna mul lihtsalt pole mingeid vahendeid olla 24/7 saadaval. V2hemalt teate, et minu endaga ei juhtunud midagi, kuna ma lihtsalt magasin kogu krimitegevuse maha.

Kuuldavuseni

K

No comments:

Post a Comment