Tuesday 28 February 2017

Quito

Olen Quitos vabatahtlik olnud peaaegu n2dala, seega on mul veidi muljetada nii Quitost kui ka oma praegusest t66st, millega ma olen muideks v2ga rahul. Nii kui ma Quitosse oma uude hostelisse saabusin, v6eti mind v2ga h2sti vastu ja tutvustati k6ike selle hosteliga kaasnevat. Tegemist on ysna v2ikese hosteliga Quito kesklinnas. Mu ylemus on kanadalanna, kes selle hosteli 3a tagasi soetas. Meil on siin ainult 5 tuba, seega ysna kodune. Minu ylesandeks on 6 korda n2dalas 5h p2evas vastuv6tulauas istuda ja turiste vastu v6tta ning hostelis peatuvate inimestega suhtlemine. Enamus siin peatuvaid inimesi on minu vanused ning ysna pikalt reisinud seljakotir2ndurid, seega on alati p2ris palju muljetada. Mu ylemus suhtub minusse kui v6rdsesse ja me saame v2ga h2sti l2bi. Ta suhtub minusse pigem nagu oma tytresse.
Kohe esimesel t2ispikal p2eval Quitos k2isin ma linnatuuril yhe ekskursioonigrupiga, et veidi Quitost aimu saada, sest pean ka siin hostelis pidevalt linnakaarti teistele seletama, aga no mida ma seletan kui ma isegi ei tea kus ma t2pselt olen. See linnaekskursioon kestis veidi yle 3 tunni ja oli igati seda aega v22rt. Ja see oli tasuta! Ecuador on kuulus oma kakaoubade ja kulla poolest. Kirikud on siin naeruv22rselt rikkad ehk seest on k6ik kullatud....puhta kullaga! Inimesed on vaesed nagu arvata on. Aga samas mitte k6ige silmapaistvam vaesus kuigi ikka igalpool hoiatatakse, et peale pimedat mitte oma jalal kuhugi minna, et ikka taksoga. Transport on siin sitaks odav, kuna Ecaudoris on ka palju naftat. Linnaliini bussipilet maksab 25 senti! Ja Quito on megasuur. taksohinnad j22vad 2-3 dollari vahele kesklinnasiseselt ehk umbes 15-20 minutit s6itu. Sain ka orgaanilist shokolaadi proovida, sest siin on palju kohvikuid, kes ise teevad ja annavad ka sissejuhatuse Ecuadori shokolaadit66stusesse. Sain oma k2si 100% puhta kakaov6iga m22rida ja mulle tundus, et ma olen rohkem uus inimene peale seda kui peale Ayahuasca joomist :D Palju on siin ka igast k2sit66d ehk palju on tehtud asju villast. No Quitos on suht jahe ja kampsunid on igati minev kaup ning neid myyapse igast ilusate v2rvide ja mustritega, aga no ma ei hakka mingit talvevarustust kyll endale siit ostma. Ja kellegile teisele ka mitte :D Aga no muidugi ehted on ka ilusad, aga kuld pidi ysna kallis siiski olema kuigi seda leidub siin.
Homme l2hen ma maailma keskpunkti ehk La Mitad del Mundo ehk siis ekvaatorile. Ma olen selle kohta erinevaid arvamusi kuulnud ehk ilmselgelt on see turistil6ks ja mingi muuseumi eest kysitakse 10 dollarit sissep22suks, aga on ka neid, kes t2iega on vaimustuses, et said m66da ekvaatorijoont k2ia ning ei pysinud sirgel teejoonel, sest gravitatsioon t6mbab m6lemale poole joont. Ja veel igast katseid on seal munaga jne. No eks ma n2en homme. L2hen 2 tydrukuga hostelist, kes p2rit ka Manchesterist aga hetkel peatuvad siin. Yhine kodu igas m6ttes :D

Igatahes olen ma rahul ja oma eelnevatest tagasil66kidest yle saanud. Muidu kurb siiani on see, et ma ei saa enam pilte teha ja siia teile lisada uudistamiseks, aga no samas on Google olemas ja sealt leiab piisavalt uudistamist kui googeldada Quito. Mul on t2pselt 2 n2dalat j22nud siin, seega yritan olla asjalik ning samas on hea, et saan palju suhelda omasugustega, mis viib alati m6tted mujale.

Kuuldavuseni

K.

No comments:

Post a Comment