Tuesday 24 January 2017

Taganga & Playa Los Angeles

Olen alates laupäeva õhtust olnud Tagangas oma Couchsurfingu võõrustaja juures. Tal on siin külalistemaja, seega olen ilusti siia mahtunud. Ja mul on siin 4-kuune labradori kutsikas, kes mu käed on oma teravate hammastega punasetriibuliseks mänginud 😂

Taganga on väga chill ja üliväike külake Santa Marta külje all. Siin pole korralikke asfalteeritud tänavaid, vaid kõik tolmab. Ainult tänav, mis Santa Martast Tagangasse toob, on korralik. Tagangas on ülipalju vãikeseid hosteleid, poode (kus vajaliku saab, aga pole erilist valikut) ja restorane/baare. Mingit luksust siin pole, aga mulle meeldib siin. Kuigi siin palju minusuguseid, ei häiri see mind, kuna kuidagi võrdselt oleme me kohalikega jagunenud. Minu võõrustaja on 40ndates kohalik mees, kes on küll tegelt Bogotast pärit, aga juba palju aastaid Tagangas elanud ja seda külalistemaja pidanud koos oma emaga. Esmaspäeval käisime me koos ka Los Angeles-nimelises rannas, kuna Taganga rand on alati nii ülirahvastatud ning kuna Taganga asub nagu lahesopis siis liivaosa on suht limiteeritud, seega mu võõrustaja otsustas, et tutvustab mulle oma lemmikranda - Playa Los Angeles.

Los Angeles asus Tagangast umbes tunnise bussisõidu kaugusel ja oli täiesti inimtühi. Ja türkiissinine vesi! Santa Marta ja Taganga merevesi on tume, aga Los Angeles kuulub Tayrona rahvuspargi alla ning sealt alates on kõik rannad helesinise mereveega. Ma lausa nautisin seda vaikust seal. Eks ikka mõned üksikud inimesed seal ikka olid ka, aga need olid enamus lastega pered ning kuna rannaosa on pikk ja lai, siis keegi jalgu ei jäänud. Me olime seal pea 4h ja tundus justkui oma privaatrannas oleks. Randa viis tee läbi pargi, kus kasvasid banaanid, papayad, kookosed ja igast muud söödavat. Ma muidugi olin nagu laps kommipoes (kuigi ma olen ka kommipoes siiani väga elevil), kellel kõikidest värvidest ja lõhnadest pea laiali otsas on. No ma ei ole enne lillade lehtedega taimi näinud! Kõik oli väga eksootiline. Ja kui palju pelikane! Need on nagu lendavad dinosaurused...eriti hirmuäratav, kui terve parv üle neid lendab. Kuulsin, et kusagil lähedal, kuhu ma homme suundun, saab näha roosasid flamingosid. No parem oleks!!

Igatahes Tagangast alates on rohkem seda Kariibi elustiili tunda ehk kõik käivad paljajalu igalpool, reggae-muusika ja elu justkui kãib aegluubis. Homsest liigun ma edasi Palominosse, mis on siit umbes poolteist tundi. See pidi samasugune chill meka olema. Eks saab näha-kuulda-muljetada!

Pilte ka..

Päikseloojang Tagamgas

Minu kutsubeebi


Tee randa




Pelikanikivi

Papaya

Kuulmiseni

K.



No comments:

Post a Comment