Monday 26 September 2016

Kohalikud Caye Caulkeri "hurmurid"

Kariibi mere mehed on ikka kõik enamasti ühe puuga löödud..noor, vana, abielus, suhtes, vallaline...ikka on kõik teised naised jube ilusad. Ma olen siin veidi jälginud, kuidas kohalikud vallalised kutid oma sotsiaalsust ettekäändeks toovad, et külje alla pugeda. Ma ei tea täpselt, mis selle eesmärk on, kuna ma ise olen ikka selle nädala jooksul päris mitu korda kihlatud olnud, et neist lahti saada, aga jube kahtlane on ikka. Siin saarel on üks selline põhiline n.ö hängimiskoht, kus on baar ja saab ujumas käia (Lazy Lizard aka Split) ning seal käib enamus hurmamine. Lihtsalt istud seal rahulikult üksi või oma sõpradega kui järsku keegi libedik sulle kõrvale istub ja muinasjuttu hakkab rääkima. Kuna see saar nii väike, siis ma tean nägupidi neid kõiki põhilisi kutte, kes iga päev erineva neiu seltsis aega veedavad. Need kutid on tavaliselt 20ndates või 30ndate alguses ning oma jutu järgi vallalised. No elades sellisel saarel, ma ei julge ka vastupidist väita, et kas siin on erilist valikut, aga nii palju kui mina nende juttudest osa olen saanud, siis on nad enamus just hiljuti lahku läinud oma pikaajalisest suhtest ning lihtsalt meeldib suhelda erinevate inimestega (tüdrukutega!), kuna nad on üles kasvanud väikeses kommuunis ning harjunud olema avatud. No kogu see jutt on enamasti lihtsalt soojendus, et sa ometi ei arvaks, et nad millestki muust huvitatud on. Ilmselgelt on mingi osa sellest hurmamisest seksil ning tundub justkui neil käib mingi võistlus omavahel, kes rohkem saab, kuna need kutid tihtilugu liiguvad 3-4 kampades, skännivad ümbruse, peavad aru ja siis hargnevad. Keegi neist ei kutsu sind välja või kohtama ega paku, et ostavad sulle joogi või miskit. Pigem vastupidi. Olen näinud ka neid imbumas seltskondadesse, kus juba on joogid ostetud, seega lihtsalt muuseas on nad omaarust panuse andnud sellesse joogiostmisesse. Samas keegi neist ei taha siit saarelt lahkuda, seega mingist viisast nad huvitatud ei ole, et võiks harvata, et sellepärast nad sebivad nii hullult. Kusjuures enamus neist on nii käest end lasknud. Mingit hügieeni pole ja hambaid on üle ühe suus ning silmad tumekollaseks suitsetatud kanepist...et jah, uskumatult "vastupandamatud"! Ja no täiega kujutan ette, kuidas mina ja LaLo siin saarel hakkame pere looma. Ahsoo, ta mainis, et tal kunagi pole suhet kellegiga siit saarelt olnud ja talle meeldib kui on teatud vahemaa, et kui mina teda kui kuningat kohtlen, siis tema kohtleb ka mind kui printsessi. Ma arvan, et ma olen leidnud oma ideaalmehe 😂 nii kaunis ja usutav tundub see jutt. Ja kuidas teda ûldse ei huvita, millised naised väljastpoolt on, et tähtis on sisu ja blablablaaa...kuid lõpuks ikka jõuavad sõpruse jutust hetkeni kui nad tahavad sul käest kinni hoida ja jalutada. No tänan EI! Ma olen alati üritanud viisakaks jääda, aga ikka on paar korda isegi siin lihtsalt ringi kõndides olnud hetki kui nad lihtsalt jultunult (omaarust sõbralikult) sul tee ära lõikavad ja käest kinni krahmavad, et "tere kaunike, ma tahaks ennast tutvustada." Vot siis ma olen alati kihlatud olnud. Aga neid see ei heiduta. Nad kûsivad kas mu kihlatu on siin ning kui miski kokku luuletan, siis ega selles ei ole üldse probleemi kuniks sa reaalselt meessoost kellegiga koos ringi ei kõnni. Oled ûksi või oma sõbrannaga, siis on kohe turg avatud. Samas ei kujuta nad endast mingit ohtu. Nad pole nii pealetûkkivad, et lahti ei saa. Isegi kui keegi kõrvale istub ning sa temast välja ei tee,siis mõne aja pärast liiguvad on teistele (ja ehk tulusamatele) jahimaadele. Ja tegelt on neid tšikke (enamasti suuremat sorti neiud ja ûksikud vanemad daamid) ikka korralikult, kes lausa naudivad seda tähelepanu. Arvatavasti need suhkruemmed ei saa arugi kuidas neil rahakott tühjaks imetakse ning loevad päevi järgmise korrani kui nad siia saavad tulla oma "lojaalset" eluarmastust külastama. Kusjuures eile lugesin raamaut Belize kohta ning see on 1990ndatest ning juba seal kirjutati, et kohalikud mehed on flirtijad 😂 Nii et jah, see hakkab siin ikka väga teravalt silma/kõrva, seega kui kellegil on vallalisi sõbrannasid, kellele ei piisa sellest tähelepanust, mis nad oma poolalasti piltide eest sotsiaalmeedias saavad, siis hopstiii Belize'i ego upitama! 😉

No comments:

Post a Comment