Thursday 15 September 2016

Mexico City (vol 2)

Täna oli siis mu teine ja viimane täispikk päev Mexico Citys. Kuna mu tervislik olukord polnud paranenud, siis otsustasin rahulikult võtta ja siinsamas naabruses ringi vaadata. Ja ma ei kahetse! Mul jäi hoopis parem mulje sellest linnast tänu tänasele. Siit mu peatuspaigast umbes 5 minuti jalutuskäigu kaugusel algab justkui teine linn. See on siis see hipilik linnaosa, millest Ari mulle rääkis. Ülipalju erinevaid kohvikuid, kuid kõik sellise vaba stiiliga; 2 suurt parki purskkaevude ja lahedate pinkidega; ja oiiii kui palju koeri!! Ma olin nagu paradiisis. Mehhiklased on hullud koeraarmastajad. Mu võõrustajatel on siin ka üks väike koer, kes iga kord saltosid teeb, kui mind näeb 😂 aga ma ei saanudki aru,mis teema siin nende koertehga oli pargis, aga mitmes kohas oli umbes 20 koera rivistatud ja lihtsalt istusid/lamasid ühes reas. Üldse väga vähestel olid rihmad kaelas, seega kõik kutsud sõbralikud.
Ka kõik majad oli seal linnaosas palju modernsem või siis lihtsalt sobis väga hästi sellise vanema arhitektuuriga kokku. Ma käisin tãna seal lausa 2 korda kõndimas, kuna hommikul läksin pigem mõttega hommikusöögikoht leida, kuid peale seda leidsin need pargid. Ja õhtupoole otsustasin tagasi minna ka õhtust sööma. Ma olen siin kõik korrad väljas söönud, kuna ilmselgelt ma ei hakka ostma siia mingit manti nii lühikeseks ajaks. Aga vaatamata sellele on mul siin 2,5 päevaga kulunud ehk 30€ kõige peale, millesse ma investeerinud olen (söök 2x päevas + snäkid ja ühistransport). Seega võib öelda jah, et siin on ikka üsna odav. Homme ma lendan Cancuni, mis on Mehhiko lõunaosas ja n.ö turismiparadiis. Ega ma seal pikalt ei peatu aga ma ei plaaninudki, kuna alles sai Miamis rannas käia. Tahan lihtsalt oma silmaga näha seda kohta, millena enamus Mehhiko puhkust ette kujutavad.  Seal peatun taaskord Airbnb kaudu ühe tüdruku juures. Eks ma siis muljetan kui sinna jõuan, kuna see saab ka paras seiklus kindlasti olema 😉

Veidi pilte ka tãnasest:








No comments:

Post a Comment