Thursday 20 October 2016

Guatemala City uues valguses

Ma käisin see nädal 2 korda Guatemala Citys ehk pealinnas. Jah, just seal, kus mul esimest korda oma reisi jooksul tuli kriminaalsusega silmitsi seista. Aga mul on hoopis paremad muljed nüüd rääkida. Nimelt käisin Rauli ja Yuvaliga (Israeli kutt) teisipäeval pealinnas, et lihtsalt veidi ringi käia, kuna Yuval polnud veel seal kãinud ja no Raul ju tahab näidata. Ega me kaua ei olnud seal (3h äkki),aga me käisime ühel elusuurel turul, kuhu ma esimesel korral ei sattunud. Sõime seal lõunat ja otsisime öökulle. Nimelt Raul on ülisuur öökullide fänn. Tal 2 kappi mingeid puidust värvilisi kujusid täis. Nüüd tal oli roosat vaja, aga kahjuks ei leidnud. Peale seda käisime rongimuuseumis, kus oli Guatemala esimene ja viimane auruvedur oma kõigi ruumide ja eksponaatidega. Nimelt rongiliiklust pole siin tänaseni taastatud, seega see üks ja ainuke rong, mis kunagi sõitis,on päris suur vaatamisväärsus. No tegelt oli see rong nagu rong ikka, aga seal olid ka magamistoaga vagunid ja restoran. Päris uhke värk, kuigi mittemidagi luksuslikku aga tol ajal kindlasti oli see eriline nãitaja kui said endale lubada lamavas asendis reisimist 😂
Ja eile käisime taaskord pealinnas aga öösel ehk siin olid suured pidustused. Nimelt täna on siin Revolutsioonipäev ehk meie mõistes nagu taasiseseisvuspäev, seega suured pühad ning pidustused algasid eile. Raul otsustas siis meid pealinna kluppi viia. Läksime Raul, mina, Theo (prantslane), Shamir (õpetaja) ja üks Rauli parim sõber. Yuval jäi koju,kuna ta on siiani veits tõbine. Tal õnnestus ka minuga suht samal ajal haigeks jääda, aga tal kestab see triangel siiani. Ei ole lõbus! Aga meil kõigil ülejäänutel oli väga tore. Ma täiega tahtsin siin välja minna ja ööelu nãha ning ma ei pidanud pettuma. Oli selline baar/klubi-laadne koht ning muusika enamasti latiinode reggeaton ja bachata. Aga rahvast oli palju ja sai korralikult tantsida. Mulle igatahes täiega meeldis, kuigi ma just ei ole ka kõige lahtisema puusaga neiu, et end sellise muusika saatel hõõrutada, aga no sain hakkama 😂 kahju oli aint see, et ka siin suletakse kõik kohad juba kell 1 öösel. No see tundub ju ülivara! Siis alles pidu algab tavaliselt 😂 aga no meie öö lõpes Rauli sõbra otsimisega, kuna ta oli otsustanud üksinda lahkuda. Guatemala City ei ole siiski kõige ohutum koht, kus üksinda öösel ringi jõlkuda, seega Raul täiega paanitses ning saime ikka päris mitu head tiiru ringi sõita enne kui ta leidsime. Õnneks oli ta korras ja ise jummala rahul oma kõndimisega. Alkohol ikka on kurjast mõndadele 😂

Vot sellised lood. Ööelu kohapealt siin soovitatakse jah pealinna või siis Antiguat, kus ma eelmine nädal käisin päevasel ajal. Seal kindlasti oleks ka tore, aga arvatavasti ei jõua enam, kuna ma lahkun esmaspäeval El Salvadori. Ma leidsin endale majutuse ja inimesi, kelle sappa end võtta, et oleks kindlam. Plaanin El Salvadoris umbes nädala olla, kuna see on nii pisike riik.

Igatahes raporteerin kindlasti oma viimaste päevade muljetest siin Palinis ja ärasaatmisest, mis kindlasti tuleb veidi emotsionaalne. Kusjuures Raul juba ükspäev tõi mulle terve tordi...lihtsalt sellepärast, et ta teadis, milline maiasmokk ma olen. See tort oli ülihea!!

Kuuldavuseni

K

No comments:

Post a Comment