Monday 10 October 2016

Vulkaan Pacaya

Eile kãisin ma oma esimest aktiivset vulkaani vallutamas. Mul oli poolel maal üles juba tunne, et ma olen justkui terve kuu trenni ãra teinud. No nii raske lihtsalt! Ja mul polnud ei kotti ega mingit lisaraskust. Ma ei kujutaks, et kui ma peaks sinna veel mingis varustuses ronima. Muidugi olin tark, et vãhemalt jaki võtsin, kuna ma olin ainuke meist 5st, kellel jakk oli. No seal pealpool pilvi ei ole just kõige soojem ega kuivem. Me saime siis sellise vihma kaela, et jube + kraade oli ehk +10°C! Muidugi mul oli isegi oma jakiga jahe kui see lãbi ligunes, aga no parem kui särgi vãel olla nagu mul seal kamraadid olid. Aga vulkaan oli ãge. Tegime pilte ja allapoole tagasi kõndides nãgime ka kohta, kus viimasest purskest laava oli kivistunud. Seal all on siiani laava ning paljudest aukudest tuli kuuma suitsu. Saime ka tulikuuma laavakivi katsuda ühest sellisest auruaugust. Aga seal lõhnas nii hãsti..nagu saunas! Me grillisime seal kuumade kivide peal oma kaasavõetud saiu ning üks grupp tuli vahukommidega, et neid grillida 😂 Jummala hea ãri saaks sinna püsti panna 😂 muidugi seal kõndides pidime ka ettevaatlikud olema, et me kusagile kuuma peale seisma kauaks ei jãã, kuna muidu võib juhtuda nii, et lãhed paljajalu ülejããnud tee mäest alla, sest jalatsid lihtsalt sulavad jalast ãra.  Tagasiteel muidu õnnestus mul ka korra kivikrobelisel allamäel libiseda ja oma jalg marraskile tõmmata, aga no jään elama. Muidu ûldiselt sai palju nalja ja hea trenni!

Pilte ka









Mul on alganud ka teine ja viimane nädal vabatahtlikuna, kuna vaja on edasi liikuda ning uusi kohti/riike avastada.

Kuuldavuseni

K.

No comments:

Post a Comment