Monday 3 October 2016

Kriminaalne pealinn

Alanud on minu teine ja viimane päev ehk isegi viimased tunnid Guatemala Citys. Tegelt ma hetkel olen kûll rahul, et ma aint nii lûhikeseks ajaks siia tulin. Minu hostel tegelt on OK ja üle 2 päeva ma lõpuks magasin korraliku pika öö ning hommikuks sai tasuta pannkooke banaani, maasikate ja siirupiga nii palju kui sisse mahutus. Mulle mahtus 4! Vãga head olid. Siis otsustasime Zoe'ga, et lähme ühte kohvikusse korralikku kohvi jooma,mida me eile nägime. Saime siis sinna, jõime kohvi, mis oli tõesti hea ning kõndisime veits ringi, et pilte teha. Hakkasime tagasi hostelisse kõndima ning jäime valgusfoori taha ootama ning taaskord sekundiga tõmbas ûks mees Zoel kaelakee kaelast ning jooksis minema. Kell 9 ajal hommikul!! Kõik oli rahvast täis, aga keegi ei teinud midagi. Aga no mis sa samas ikka enam teed. Zoe muidugi oli endast väljas,kuna see kee oli mälestus tema surnud vanaemalt. No samas ise ka naiivne, et ûldse ehteid siin kannab. Mul polnud midagi. Isegi raha panin rinnahoidjate vahele, et mul ei paistaks ikka mitte midagi olevat. Seekord siis oli ohver tema. Eile mu veepudel ja täna tema hõbedane kett. Õnneks pole meid ähvardatud, aga kindlasti pole see koht kuhu tagasi tulla ning soovitan ka teistel pigem vãiksemates kohtades olla Guatemalas. Ma pole kusagil enne end nii ebamugavalt tundnud kui siin pealinna tãnavatel. Ja ma eksisin Mehhiko pealinnas kusagil "punaste laternate" piirkonnas ûksinda ning keegi ei tülitanud. Siin kohe on tunda kuidas meid analûûsitakse tãnavatel ning me pole ûldse poolalasti. No selle vea Zoe tegi, et oma hingele tãhtsaid esemeid siin kanda otsustas. Ega siin ei jää midagi vargale kahesilma vahele. Zoe ütles hiljem, et ta pani juba varem tãhele, et see mees meil kannul kãis. Lihtsalt ootas ideaalset hetke. Mul lihtsalt kahju, et inimesed nii madalale langevad, aga samas ma pole ise kunagi sellises vaesuses elanud ning nãlga pidanud kannatama, et see ahastus ajab kellegi teise vara himustama. Igatahes õppisime jälle, et pole ikka mõtet midagi kanda kaasas. Me peame peagi minema kuhugi lõunat sööma, kuna meil mõlemil vaja kella 15ni siin linnas veel olla.  Zoel tuleb sõbranna siia kell 16 ning nad lähevad siit Antiguasse ning mulle tuleb see kooliomanik siia järele mu ohutuse mõttes. Ma muidu eile uurisin ka kuidas siit bussidega saaks Palinisse, aga hetkel ma ikka vãga ei tahaks ûksi hakata seiklema. Eriti veel kõigi oma asjadega.

Igatahes paar pilti mul õnnestus teha ning see on ka kõik, mis siin linnas on...kohvi oli ka hea!!





No comments:

Post a Comment