Monday 17 October 2016

San Jose, Guatemala

Vabandan, et mul siin kirjutamisest paus on olnud, aga mul on olnud üsna rutiinne nädal ja taaskord vähese internetiajaga on mul alati pigem muid asju teha kui blogistada.

Igatahes eile käisime veits Palinist väljas taaskord koos Rauli ja teiste õpetajatega. Nimelt käisime San Joses ehk rannas. Hommikupoole olid meil koolis tunnid, kus mul üks sõber hetkel mind aitab. Nimelt tutvusime me Belizes teel Guatemalasse ning ta oli väga huvitatud vabatahtliku tööst, kuna ta on juba üle aasta reisinud ning pole isegi kordagi kaalunud sellist viisi reisimiseks. Seega kutsusin ta siia, et ta saab näha, kuidas asjad kãivad ja no Raulil nagunii koguaeg abi vaja üha rohkemate õpilastega. Eile peale 3 tööpäeva viis Raul meid randa San Jose'sse, mis oli siit Palinist umbes tunnise autosõidu kaugusel. Me muidugi kõik olime üsna elevil, kuna pole randa päris mitu head nädalat näinud. Üürikeseks jãi see rõõm kui kohale jõudsime. Rand nagu rand ikka, välja arvatud musta värvi liiv tänu vulkaanidele, aga see rand oli nii sitane. Just inimeste enda jäetud prügi! Lihtsalt polnud kusagile isegi rätti maha panna. Ookean ise oli puhas ja lained võimsad, aga kogu see atmosfäär oli veits nukker. Ja seal oli väga kallis kohaliku elu kohta ehk mina ja mu sõber tahtsime miskit süüa, aga ega alla 50qtz midagi ei leidnud. Ja see samuti pole mingi turistidelinn. Vastupidi. Taaskord olin ma ainuke vaatamisväärsus! Oh seda eestlaslikku ilu 😂 no ma ei arva, et ma mingi Miss Universum olen, aga siin jääb küll selline tunne. Aga jah, toit oli kallis. Palinis saab alla 20qtz söönuks üks inimene,kuid seal kahepeale maksime pea 60qtz ning jagasime ühte kanapraadi. Õudne röövimine! Aga no vähemalt saime veits ujuda ja siis paduvihmaga koju tagasi sõita. Õhtul valmistas mu sõber kõigile Israeli toitu (ta on Israelist pärit) ja vaatasime filmi. Selline tore pühapäev siis! Mul väga palju pilte pole sellest eilsest rannast, aga no veits ettekujutuse saab.



Raul, mina, Yuval (Israel) ja Theo (prantslane). Pildilt on puudu Shamir (kohalik), kes pilti tegi ja samuti õpetajana Inglise akadeemias töötab.

Ma plaanin selle nãdala teises pooles edasi El Salvadori liikuda, aga mul paar asja vaja enne paika mõelda ehk trajektoor. Mu esialgne plaan oli koos oma Iisraeli sõbraga vähemalt El Salvadori ja Hondurasesse reisida, et oleks ohutum, aga tema plaanid ei kattu väga minu omadega ning edasi-tagasi reisimine ei tundu väga midagi sellist, mida ma tahaks teha, seega ûritan ma hetkel uusi kontakte leida kohalike hulgast, kes mind oleks valmis ohutult läbi nende kahe riigi juhatama. Pole vaja, et minust mingi gängjõmm saab 😂 

Igatahes ma hoian kursis!

Kuuldavuseni

K.

No comments:

Post a Comment