Saturday 12 November 2016

Granada, Nicaragua

Eile jõudsin Granadasse juba kell 10 hommikul. Kuidagi väga sujuvalt läks kogu see reisimine. Managuast väljapoole sõites tundus ka, et oli ka vähe asjalikemaid piirkondi, aga pigem ikkagi sellised kaubanduskeskused ja hotellid. Aga no sai käidud ja veendutud oma silmaga, et Managua on mõtekas vahele jätta. Ehk kellegiga koos või mingi kohaliku asjatundjaga oleks olnud lõbusam, aga üksi on veits hirmuäratav seal seigelda. Managua ja Granada vahepeal aga tundus üks täiesti asjalik linn olevat, nimega Masaya, kust me läbi sõitsime ja peatusime korra, nii et kui oleks huvi, siis pigem peatuks seal üheks päevaks.
Praeguseks olen ma jõudnud San Juan del Sur'i, mis asub Nicaragua idarannikul ja hästi lõunas ehk peaaegu Costa Rica piiri ääres. Veetsin Granadas ainult ühe päeva, aga sellest ka piisas, kuna ma jõudsin sinna suht hommikul ikkagi ning mul oli terve päev aega ringi käia. Granada pole ka nii suur linn, et seal lõputult vaadata oleks miskit. Granada oli veidi Leoni stiilis linn, aga samas ma eelistan ikkagi Leoni. Kuidagi parem atmosfäär oli seal. Granadas oli taaskord mingi hiiglaslik kirik iga 300m tagant, kus mõningatel sai ka kellatornis käia, kust avanes vaade tervele linnale. Ka ma käisin ühes tornis. See polnud üldse kõrge ronida...nagu 3 korrust treppe. Ja avaneski vaade kogu linnale ning tekkis ka arusaam kui kompaktne kõik on. Kãisin kesklinnas veidi ringi, jõin kohvi, sõin lõunat ja vaatasin inimesi. Mu lemmikkohad sellistes linnades nagu Granada on kohvikud. Need on alati hästi erinevat stiili ning tihtipeale asub kohvikus siseaed, mis tekitab nii mõnusa tunde...nagu pargis kusagil. Samamoodi nagu Antiguas (Guatemala) oli MacDonalds siseaiaga. Ja kõik on selline maalähedastes värvides (pruun, beež), mis rahustab. Ja muidugi kohvi on hea, kuna seiklen hetkel ikkagi maailma suurimates kohvitootmismaades. Kusjuures kohalikud ise ei ole erilised kohvijoojad. Ja kui joovadki, siis see on mingi eriti piimane ja magus filtrikohvi. Seda olen ma märganud igalpool siinsetes riikides. No mulle ka kange kohvi ei meeldi ja ma ei ole sõltuvuses, aga kui ikkagi on selline mõnus kohvik, siis mulle meeldib lattet või cappuccinot juua, mis on korraliku masina ja piimavahustajaga tehtud ning kasutatakse kohaliku kohvi. Kuna ma eelnevalt ju töötasin ka kohvikulaadses keskkonnas Inglismaal, siis mul on kohvi suhtes avanenud teatud maitsemeeled, et mis on hea ja mis üleröstitud (odav kvaliteet, mida pakuvad suured kohviketid nagu Starbucks jne) ehk kibe või hoopiski läila. Parim kohviuba pidi tulema mägedest ja no hetkel siin vulkaanilistes riikides reisides olen näinud, et siin on kohvi jaoks ideaalne mägine pinnas ja temperatuur.

Tagasi Granada juurde...peatusin hostelis nimega Hostel Oasis, mida mu Couchsurfingu võõrustaja mulle soovitas. Ilmselgelt naridega variant, aga hommikusöök oli hinnas, hostelis oli bassein ja üldiselt võis rahule jääda. Tutvusin seal ka ühe Hollandi kutiga, kellega me õhtupoolikul käisime tänavatoitu söömas ja arutasime niisama maailmaasju. Granadas oli palju minusuguseid rändureid, kuid kohalikud (mehed) siiski käituvad nagu esimest korda näeks naist. Aga samas ma lugesin eile hostelis raamatut (tavaliselt hostelis on raamatunurgad, kuna paljud jätavad raamatuid maha või saab ka vahetada oma läbiloetud raamatu mingi teise vastu) Costa Rica kohta ning seal ka kirjutas, et siin igalpool on macho-ühiskonnad ehk mehed on rämedad flirtijad ning ei hoia end isegi tagasi kui naine kõrval on. Ainult siis olen veidi rahu saanud kui ma ise mingi kuti seltskonnas ringi liikunud. Üksinda liikudes ikka kuuleb sellist kiidulaulu, vilistamist ja ettepanekuid, et vahest tahaks lihtsalt neile keskmist sõrme näidata või öelda, et sellepärast neil enamusel naist polegi, et nii labaselt käituvad. Aga parem on siin lihtsalt mitte välja teha ja edasi liikuda. Üldiselt on nad ikkagi üsna abivalmid kui näiteks tänaval juhiseid küsida jne.
Granadas jäid veel silma hobusekaarik-taksod, mis tekitas sellise vanaaja tunde. Mõndadel oli selline tõld taga, et nagu otse muinasjutust. Sai ka osta kaarikuga linnatuure või saartele (Granada asub hirmsasuure järve kaldal, mille keskel asuvad troopilised saared, kus on võimalik ahve ja papagoisid näha), aga kõik need tuurid on nii mõttetult kallid ning kuuldes tagasisidet mõndadelt, keda suudeti ära rääkida, siis ka väga võltsid ehk tundub justkui need ahvid oleks sinna meelega viidud n.ö turistilõksuks. No kui loogiliselt mõelda jah, et kuidas see ahv sinna väiksele  asustamata järvesaarele ise saaks...no ikka ei uju ju!
Igatahes otsustasin Granadas olla ainult selle eilse päeva ning täna hommikul peale hommikusööki asusin jälle teele. Peale 3 kanabussis seismist (täitsa õudne kui täis need topiti inimesi) jõudsin edukalt kohale. Ma pole otsustanud kauaks ma siia jään, aga eks ma hoian kursis. Costa Rica ju ootab!

Pilte Granadast

La Merced kiriku torn, kus otsas ma ka käisin

Vaade tornist

Nicaragua suurim võrkkiik asub Granadas

Peaväljak


Kohviku siseaed


Kaarik-taksod

Kuuldavuseni

K

6 comments:

  1. Tänab suurele Dr.Chambercile oma probleemide lahendamiseks Tema EMAIL ON chamberc564@yahoo.com
    Minu nimi on Miss Fatima. Olin abielus minu abikaasaga 5 aastat. Me elasime selle aasta jooksul õnnelikult ja mitte seni, kuni ta sõidab Austraaliasse ärireisile, kus ta kohtus selle tüdrukuga ja sellest ajast alates vihkab mind ja lapsi ning tema armastust, nii et kui mu abikaasa reisist tagasi tuli, ütles ta, et ei tahtnud mind ja mu lapsi enam näha, nii et ta viskas meid majast välja ja läks Austraaliasse, et näha seda teist naist. nii et mina ja mu lapsed olid nii pettunud ja ma jäin koos emaga ja ma ei raviks hästi, sest mu ema abiellus teise isaga pärast mu isa surma, nii et tema abielus mees ei kohanud teda hästi ja mu lapsed olid nii segaduses ja ma otsisin viisi, kuidas mu abikaasa koju tagasi saada, sest ma armastan teda ja hindan teda palju, nii et ühel päeval, kui ma oma arvutit sirvisin, nägin ma seda, et Dr.Chambercil on abiks naise tagasisaatmine talle, ka palju naisi jagavad ütlused Internetis ja mul oli muljet nii palju, et ma ka pean seda proovima.
    Alguses olin hirmul, aga kui ma mõtlen sellele, mida mu lapsed ja mina käime, siis ma võtsin ühendust Dr.Chamberciga, kes tegin kõik, mida ta palus minuga usuga teha, ja ta ütles, et ma jäin rahulikuks ainult 24 tunni jooksul, et mu abikaasa peaks tule minu juurde tagasi ja minu üllatuseks sain teisel päeval minu abikaasa helistada, küsides pärast lapsi ja ma helistasin Dr.cahmberile ja ta ütles, et tema probleemid on lahendatud mu pojaga. nii et ma sain oma pere tagasi pärast pikka stressi pidurdades kurja daami, kogu selle Dr.Chamberci abiga, ma tahan, et teie kõik selle foorumiga ühineksid, et öelda tohutut tänu Dr.Chambercile ja mulle samuti peaks ta oma e-posti teel temaga ühendust võtma ka sellistes või sarnastes probleemides või igasuguste probleemide puhul nõu andma. See on lahendus kõikidele teie probleemidele ja raskustele elus. Te saate ka seda mobiiltelefoni numbrit +23480887777194
    See on spetsialiseerunud järgnevas seerias.
    (1) Kui soovite oma ex-tagasi.
    (2) kui teil on alati halvad unistused.
    (3) Kui soovite oma kontoris reklaamida.
    (4) Kui soovite, et naised / mehed jooksevad teie pärast.
    (5) Kui soovite last.
    (6) Kui soovid olla rikkad.
    (7) Kui sa tahad siduda oma abikaasa oma igaveseks.
    (8) Kui vajate rahalist abi.
    (9) Kuidas sa olid petetud ja tahad sa kaotatud raha tagasi saada.
    (10) kui soovite oma lahutust lõpetada.
    (11) kui soovite oma abikaasa lahutada.
    (12) kui soovite oma soovi anda.
    (13) Rasedus, et rasestuda laps
    (14) Tagada, et võidate probleemsete kohtuasjade ja lahutuste tegemise olenemata sellest, millises etapis
    (15) Lõpetage oma abielu või suhte eraldamine.
    (16) kui teil on mõni muu haigus (H I V), (CANCER) või mõni muu haigus.
    (17) kas teil on vaja oma lapse või enda eest vabastuspalveid.
    (18) soovite ravida suhkurtõve ravi, ravi herpesega, HIV ja AIDSi ravi, rinnanäärmevähi ravi ja vähi ravimine,
    Jällegi võtke kindlasti ühendust temaga e-posti aadressil chamberc564@yahoo.com kus ta on lahendus kõigile teie probleemidele ja raskustele elus. Te saate ka seda mobiiltelefoni numbrit +23480887777194

    ReplyDelete
  2. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Osasu My name is Olivia Jayden, I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for one year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Jesse who told me about a spell caster called Dr. Osasu , She gave me his email address and mobile number and I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle,i couldn't conceive but as soon as the spell was cast,i became pregnant and gave birth to my third child,if you need any assistance from him you can contact him via:email: drosasu25@gmail.com Or WhatsApp or call him now: +2347064365391 . Dr.Osasu also cures: 1. HIV / AIDS 2. HERPES 1/2 3. CANCER 4. ALS (Lou Gehrig’s disease) 5. Hepatitis B

    ReplyDelete
  3. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Osasu My name is Olivia Jayden, I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for one year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Jesse who told me about a spell caster called Dr. Osasu , She gave me his email address and mobile number and I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle,i couldn't conceive but as soon as the spell was cast,i became pregnant and gave birth to my third child,if you need any assistance from him you can contact him via:email: drosasu25@gmail.com Or WhatsApp or call him now: +2347064365391 . Dr.Osasu also cures: 1. HIV / AIDS 2. HERPES 1/2 3. CANCER 4. ALS (Lou Gehrig’s disease) 5. Hepatitis B

    ReplyDelete
  4. Urgent effective love Spell caster to help you bring back ex lover & save your marriage fast, (drogunsnya@gmail.com) is certainly the best spell caster online and his result is 100% guarantee!..a whole lot of people are still suffering from all manner of issues of life. What is that particular thing that bothers you? Sometimes, the problem is not the problem but the problem is the inability to identify those who have the solution. I'm Chloe Elizabeth From Edinburgh United Kingdom and I like to introduce you to Dr ogunsnya a man who is come to rescue humanity from all issues of life. Ever since the day I had an encounter with him, that was the day my problem got terminated. When wisdom is blinking, it becomes a word for the wise. I would encourage you to relate whatsoever problem you are facing with Dr ogunsnya and be rest assured that with God all things would work together for your good. You can contact Dr ogunsnya via email: (drogunsnya@gmail.com) I congratulate you as you do so, indeed you are the next testifier.you can also call him or add him on Whats-app: +2347064365391

    ReplyDelete
  5. Urgent effective love Spell caster to help you bring back ex lover & save your marriage fast, (drogunsnya@gmail.com) is certainly the best spell caster online and his result is 100% guarantee!..a whole lot of people are still suffering from all manner of issues of life. What is that particular thing that bothers you? Sometimes, the problem is not the problem but the problem is the inability to identify those who have the solution. I'm Chloe Elizabeth From Edinburgh United Kingdom and I like to introduce you to Dr ogunsnya a man who is come to rescue humanity from all issues of life. Ever since the day I had an encounter with him, that was the day my problem got terminated. When wisdom is blinking, it becomes a word for the wise. I would encourage you to relate whatsoever problem you are facing with Dr ogunsnya and be rest assured that with God all things would work together for your good. You can contact Dr ogunsnya via email: (drogunsnya@gmail.com) I congratulate you as you do so, indeed you are the next testifier.you can also call him or add him on Whats-app: +2347064365391

    ReplyDelete
  6. Interneti-petturite rühm pettis mulle 150 000 dollarit, ma olin laastatud ja tahtsin oma elu lõpetada, kuid õnneks tutvustas üks mu sõber mind pettuseuurijate meeskonnale "(Global Funds Recovery Experts)" ja nad aitasid mind. saa mu raha mulle tagasi. Ma ei uskunud seda alguses, see oli nagu ime. Nad tagastasid mulle kogu mu raha väga lühikese aja jooksul. Kõik tänu mu heale sõbrale, kes tutvustas mulle seda pettuste uurijate meeskonda. Olen jälle õnnelik naine. Võite proovida, kui teid on varem pettud. Nad aitavad teil raha tagasi saada. See on nende veebisait (w w w. gfrexperts . com)

    ReplyDelete