Wednesday 16 November 2016

Playa Tamarindo

Saabusin eile ehk teisipäeval Tamarindosse umbes kella 15 ajal. Sain bussiga otse Liberiast Tamarindosse 2,5 tunni (arvukate peatustega) ja 2€-ga. Tamarindo on täielik turistikas taaskord. Enamus muidugi tulevad siia surfama. Olen näinud omasuguseid, kes oma isikliku surfilauaga reisivad. Ma ei kujutaks ette, et mul oma 10kg seljakotile lisaks oleks veel suur (ja ma usun, et see on üsna raske) surfilaud ka igalepoole kaasa vedada..õudne! Aga no reisijaid on igasuguseid. Mõni käibki aint surfamas erinevates riikides; teine tahab kõik mäed ja vulkaanid ära ronida, mis ette jäävad ja veab kaasas telki ja potte-panne,et mitmepäevaseid retki teha; ning kolmas aint käia sukeldumas ja ka oma varustusega. Ma olen selline, et teen, mis parasjagu pähe tuleb. Aga no Costa Rica on Kesk-Ameerika kõige turistirohkemaid kohti ja üks neist olulistemast sihtpunkidest  siin on Tamarindo ja siinsed rannad ümberringi. Costa Rica lihtsalt kõlab niivõrd eksootiliselt, et no kes ei tahaks siia tulla. Muidugi on Costa Rical võimalus tänu pidevale turismile hinnad laes hoida. Eriti on tunda seda Tamarindos. Kohvi eest maksin pea 5€! Hosteli päevahind oli sama mis Liberias (10€) aga ma usun, et ma leidsin ka kõige odavama hosteli siin. Siin tegelikult palju valikuid nii seljakotiränduritele kui ka rohkem eksklusiivsust otsivatele turistidele. Aga jah, odav siin kohe kindlasti pole, aga hinnad siiski pole kahandanud selle koha populaarsust. Kahjuks ei jopanud mul eriti ilmadega, kuna siin on kuni detsembrini vihmaperiood. Soe (lausa palav tegelt) on koguaeg olnud, aga näiteks täna on suurema osa päevast vihma kallanud. Muidugi pole külm märjaks saada, aga siin pole asfalteeritud teid, seega on ringikäimine väga sopane. Hommikupoole õnneks oli siiski selge ja mul õnnestus rannas veidi käia. Rand on ilus ja puhas. Korralik liiv nagu Pärnus, kuigi vähem on kuiva rannariba, sest ookeanilained tulevad kaugemale kaldal. Kahjuks ujuma ma ei jõudnudki, kuna mu plaan oli peale lõunat minna, kuid siis hakkas vihma sadama ning sajab siiamaani. No tuleb veel võimalusi kindlasti. Ega siin otseselt midagi teha ei ole kui rahaga pidevalt arvestama peab, sest lihtsalt kui tahaks siin end poputada, siis lööks see mu reisimiseelarvesse suure põntsu. Seega ma olengi seda lühikest aega lihtsalt kasutanud uute plaanide tegemiseks ja niisama ringi jalutanud ning teiste omasugustega suhelnud siin hostelis. Homme ma siirdun San Josesse ehk pealinna. Seal mind ootab Couchsurfing ühe kohaliku noormehe juures, kellega ma olen pea 2 nädalat suhelnud ja tundub nagu vana sõbra juurde hakkaksin minema 😂 Plaanin seal olla arvatavasti esmaspäevani, kuna mu võõrustaja tahab mind nädalavahetusel ringi sõidutada ja loodetavasti saab ka taaskord üks vulkaan vallutatud. Couhsurfing on Costa Ricas väga populaarne, kuna ilmselgelt aitab see palju raha säästa kui kõik muu nii kallis on. 'Kalli' all ma mõtlen Euroopa tasemel hindu, mis siiski tundub suure muudatusena tulles C4 riikidest, kus suht poolmuidu ära sai elatud.

Muidugi on mul veel nii mõndagi Costa Ricas näha ja kindlasti tahan käia Kariibi mere äärses pooles, kus on suuremad mõjutused mustanahalistelt. Tahaks ka kindlasti ühes suuremas rahvuspargis käia, kuna Costa Ricas on väga arvukalt meie loomaaialoomi vabas looduses kuulda/näha. Hinnad muidugi tuntuimatesse parkidesse sisenemiseks on idiootsed. Eriti nõme on see, et kohalikele ja turistidele on eraldi hinnad ning see vahe on tihti kolmekordne. Diskrimineerimine! Eks ma üritan sissesulanduda ja selles suhtes on Couchsurfing kasulik, et annab aimu kuidas nemad siin nii kallis riigis hakkama saavad, kuna ilmselgelt on siin ka vaesus päevakorras, kuigi kindlasti on Costa Rica paremal järjel ja arenenum kui eelnevad riigid. Näiteks pole siin kanabusse 😂 Äkki see C4 (Guatemala, El Salvador, Honduras ja Nicaragua) tähendabki Chicken Bus?! Väga poliitiline 😂

Paar klõpsu kui ilm veel ilus oli...







Uued jutud pealinnast

K

No comments:

Post a Comment