Monday 28 November 2016

Elu nagu seebiooperis!

Ma olen üldiselt üritanud vältida igast suhete kajastamist oma blogis, kuigi kui ma räägin ausalt nüüd kõigi omasuguste eest, siis neid nii öelda kiirsuhteid ikka tekib, sest ilmselgelt on palju üksindust ning seega ka palju kergem on leida sarnaste arusaamade, mõttemaailma ja laia silmaringiga reisiselle, kellega oma kurbust ja rõõmu jagada. Ajutiselt. Nagu üks Israeli kutt Costa Rica bussis ütles: "Do you know how long 33 hours feels in Chinese train? I had enough time to find myself a girlfriend from there" (Tõlkes: Kas tead kui pikk tundub 33h ühes Hiina rongis? Mul oli aega endale sealt pruut leida") 😂
Mis aga ajendas mind seda postitust kirjutama olid hiljutised läbielamised ehk kohalikud latiinod, mis on hoopis isemoodi naljanumber. Seda ma olen maininud juba varemalt ka, et piiripunktides ja tihti tänaval üksinda käies oli saatjaks pidev vilistamine ja nilbuste lõugamine. Õnneks Costa Ricas ja Panamas jäi selline käitumine tunduvalt vähemaks. Isegi pea olematuks. Õnneks! Aga ega see omamoodi kuumaverelisus neis kahes riigis siiski ei puudu. Näiteks armus mu Couchsurfingu võõrustaja minusse ära Costa Ricas. Aga tegemist polnud just väga sellise naistemehega, kes oskaks vastassugupoolega suhelda ja end vabalt tunda. EI, ta võis minuga terve päeva normaalselt suhelda ja siis läks oma tuppa ja hakkas mulle sõnumeid saatma, et kuidas ta tahaks, et ma ta pruut oleks! No mis ma teen sellisega? Saadame sõnumeid üksteisele ja teeme Skype-seksi eraldi tubades? Ta oli täpselt selline eluaegne arvutisõltlane, kes väljaspool tehnoloogiat ei ole seda MINA leidnud. Nägin ka kõrvalt, kuidas ta teiste tüdrukutega suhtles, keda ta samal ajal võõrustas ja no nagu 10-aastane, kellele pinginaaber meeldima hakkas koolis. Kuidagi nii ülepingutatud vaimukus ja ei osanud end lõdvaks lasta. Muidugi mul kahju, et 29a kutt niimoodi takerdub ning ma ikka üritasin teda veits suunata tulevaste pruudiotsingute suhtes, aga pigem tal tuleks tööd enne endaga teha, et olla enesekindel ning leida mingi muu huvi ka endale peale arvuti ja potensiaalse tüdruksõbra otsingu. Aga no ta ikka üritas mind veenda, et ma oleks just talle ideaalne ja ta ootab mind ja siis me abiellume ja oioiooii kui ilus kõik saab olema. Selle jutu ma sain kõik sõnumitena tema elutoas olles kui ta ise oma toas oli. No õnneks ta polnud väga pealesuruja ja vältis kõike seda teemat kui me vahepeal koos juhtusime ühes ruumis viibima, aga ta ikka siiamaani saadab sõnumeid ja tahab detailselt mu eelnevate suhete kohta teada, et neist õppida, et millised kutid mulle peale lähevad. Kui ma isegi teaks!? 🤔😂
Nii, üks süda murtud kahe nädala jooksul...järgmine! Boquetesse (Panama) jõudes veetsin öö uue Couchsurfingu võõrustaja juures. Nagu ma kirjutasin eelnevalt ka, et ta oli hästi abivalmis ja tuli mulle järele Davidi eelmise neljapäeva õhtul. Me siiani tegelt reisime koos ja ta siiani väga normaalne minuga olnud. Aga tema kahele sõbrale olen ma juba silma jäänud. Üks läks isegi pea kaklema mu võõrustajaga minu pärast 😂 No Santa Barbara! 😂 Ja kõige haigem, et ma pole kellegiga isegi nagu suhelnud neist ega isiklikult huvitatud olnud, aga no eks ma siis olen nende jaoks eksootiline asi, mille tähelepanu eest kasvõi kiskuma minna. Ma ise täpselt ei saanudki aru, miks nad vaidlema läksid aga ilmselt oli seal veidi alkoholimõju ka, kuid järgmine päev mu võõrustaja ütles, et see ta sõber (enam vist väga mitte) tahtis mind endaga kaasa viia baarist, et Panama't tutvustada. Vot sellised ekskursioonitajad on kohalikud kutid täis peaga 😂 Ainult tahaks kirikutes ja muuseumides käia südaöösel 😂 no muidugi mu enda süü ka, et ma tänu mõnele rummikoksile olin natuke jutukam, aga ma mäletan täpselt, et see vend küll mulle miskit asjalikku ei rääkinud...mingi reggae-tüüpi karvane surfikutt oli. Taaskord mitte just selline, kelle pärast kõik jätta ja hakata kodu mängima. Kõige naljakam ongi see, et kõige dramaatilisemad ongi just need kutid, kellest ma ise üldse vaimustatud pole. Isegi veidi kangemat kraami tarbides ei ole võimalik mul neid ahvatlevaks juua. Ma ei tea kuidas kuttide "tuleb nii kaua juua kuni ka kõik koledad naised on ilusaks joodu" üldse kuidagi toimib? Ma jääks enne magama ja siis näen unes neid ilusaid kutte 😂 Igatahes see karvane saatis mulle järgmine päev jummala vigase sõnumi Facebooki, et ta ei tahtnud üldse endast halba muljet jätta, aga et ma ikka meeldisin talle väga ja ta oleks kohe hommepäev mulle nõus surfamist õpetama (ta oli mingi kanepilõhnaline surfamisinstruktor). Vot siis sellise diili lasin käest ka minna 😂 Aga tuleb kohe parem...
Ainult vähem kui 2 päeva hiljem oleks ma põhimõtteliselt saanud restorani omanikuks. Nimelt jõudsin oma Boquete Couchsurfingu võõrustajaga Playa Venaosse, kuhu tema ise mind kaasa kutsus, kuna Panamas oli pikk nädalavahetus (Iseseisvuspäev) ning Boquetes pidevalt vihma sadas (sajab siiani!). Siis ta pakkuski välja, et ta heal sõbral Playa Venao's restoran ja külalistemaja, et lähme sinna. No mis seal ikka. Kuna meil autot polnud, siis alustasime selle reisiga reede öösel vastu laupäeva (otse baarist!). Meil oli vaja 4 bussi selleks võtta, sest Playa Venao on väga eraldatud kohas ja järjest enam kuulsust kogumas surfarite seas, aga sinna on ilma autota siiani väga tülikas saada. Aga saime hakkama. Tutvusin ta selle sõbraga põgusalt ja ega me palju esimesel päeval ei suhelnud, kuna ta polnud kodus. Peatusime tema külalistemajas ja rannas oli tal eraldi suur restoran, kus meid kõige hea-paremaga kostitati. Playa Venao on ise nagu väike paradiis...see pole veel nii väga turistide poolt üle võetud ja suht asustamata. Rand on vaikne ja puhas. Ümberkaudses looduses saab näha ahve ja erinevaid värvilisi linde (+ dinosauruse-suuruseid raisakotkaid). Igatahes eile ma juhtusin selle sõbraga vähe rohkem suhtlema, kuna ta hakkas uurima mu reisimiste kohta jne. Ja siis POMM: "Jää siia tööle! Ma annan sulle baarijuhataja töö ning ole paar kuud siin, kuna kohe tuleb kõrghooaeg peale ja sa saaksid surfamist õppida ning minu juures elada. Kõik hinnas..sa ei pea millegi pärast muretsema." MIDAAAA??!!! ma olin shokis! Aga mitte selle pakkumise pärast, vaid kui läbinähtav ikka üks mees võib olla. Kuidas saab üks edukas ärimees mingi noore tšiki pärast lihtsalt põhimõtteliselt kõigega riskida, et lihtsalt adrenaliini tunda mingist kassi-hiire mängust? Ja kas ma mainisin, et ta oli 49-aastane!!?? Ta oli küll väga heas vormis tänu surfamisele, aga ta iseloom oli suht egoistlik. No muidugi see ei pane mind üldse imestama, kuna ma olen igasuguseid inimesi kohanud, aga igatahes ma sain terve eilse õhtu kuulda aint, kuidas ma ei tohiks sellist pakkumist käest lasta ning pohhui see Kolumbia lennupilet. Kusjuures ta kordagi isegi ei küsinud, mis töökogemus mul eelnevalt on, et kas ma saaksin restorani baaris hakkama. See kindlasti oli kõige väiksem probleem 😂 Ta oli jummala kindel, et ma jään sinna, sest selliste meeste jaoks on minusugused ju naiivitarid....aga no eksis! Mul on väga tugev intuitsioon inimeste suhtes ja ma sain kohe aru, et tal mingi isiklik motiiv seal taga. Ta poeg eelmisest abielust oli 18a!! No mis ma teen sellisega? Hakkan kasuemaks talle? 😂 Täna, kui  Playa Venao'st lahkunud olime, siis mu Couchsurfingu võõrustaja rääkis, et ta see sõber on tark ja hea ärivaistuga, aga jube litsmees. Et ta ühe oma restorani ettekandja mõned aastad tagasi tegi rasedaks ja nad siiamaani jutu järgi suhtes, aga naine õpib Argentiinas ülikoolis (nende 5a tütar on ka seal) ning see mees laseb ringi 😂 no väga ideaalne suhe! Tahaks endale ka sellist 😂
Vot nii...2 nädala jooksul põgenesin 3 "potentsiaalsest" suhtest 😂 Ma vist ei saagi kunagi mehele kui nii valiv olen 😂 Aga no ausalt tundub nagu seebikas oleks...kaamerad on aint puudu. Ehk mu viimased päevad Panamas ja Kesk-Ameerikas mööduvad ilma südamete murdmisteta. Lõuna-Ameerikas uue hooga! 😂

Playa Venao



Kohalik roog "mu" restoranist

Ananassi-passionfruit smoothie

Hetkel asun Pedasis, mis on 20km Playa Venaost. Tulime siia üheks päevaks mu Couchsurfingu võõrustajaga, kuna siit on rohkem ja lihtsam saada bussi, et ma saaks homme Panama City'sse minna ja tema tagasi Boquetesse.

Kuuldavuseni pealinnast

K.

No comments:

Post a Comment